maandag 5 december 2011

Nailart: Christmas inspiratie


Inspiratie, daar ben ik dol op! Ik ben niet onwijs handig met nail-art en ik heb er helaas ook niet altijd de tijd voor, maar ik vind het wel heel leuk om te zien en om uit te proberen voor speciale gelegenheden. Kerstmis komt eraan en ik heb een aantal van de mooiste en leukste nail-art voor Kerst voor jullie verzameld! Kijken jullie mee?

Als ik denk aan nagellak kleuren voor de kerst denk ik voornamelijk aan de kleuren groen, rood, goud, zilver. Precies de kleuren die veel van deze nagelstijlen hebben. Sommige zijn echte kunstwerkjes, waaraan vast en zeker uren is besteed! Ontzettend knap als je dat kunt vind ik, want het is echt precies werk.


Welke vinden jullie het mooiste?

2 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...