zaterdag 8 oktober 2011

Shoplog: Fall Essentials


Deze week is de herfst echt begonnen. Veel regen en de temperatuur is gedaald tot onaangename kou! Gelukkig heb ik wat leuke dingen gekocht om de seizoenswisseling wat aangenamer te maken. Beginnende met deze leuke glitterlakjes van Essence. What's next?


Deze twee items stonden hoog op m'n verlanglijstje. Deze sparkly clutch van Zara kan me prima vergezellen tijdens een avondje uit en deze coltrui van H&M gaat me hopelijk warm houden.


Net als veel andere beautybloggers houd ik van de make-up van Sleek. Het is cheap, erg gepigmenteerd en super mooi!! Deze palette verloot ik nu onder twee gelukkige bezoekers, dus als je nog niet hebt meegedaan aan de winactie en er eentje wilt winnen, doe dat dan alsnog hier.




Twee glitter lakjes van Essence: 67 Make it Golden met gouden flakies en 04 Space Queen.

Welke vinden jullie het mooiste?


Have a lovely weekend! 


Liefs,
Stay tuned,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...