woensdag 28 september 2011

Hotspot: Mazzo @ Amsterdam


Amsterdam is een snelle stad, waarin de hotspots elkaar in hoog tempo afwisselen. Ik had al heel veel goede verhalen gehoord over Mazzo, een Italiaans restaurant aan de Amsterdamse Rozengracht. En nu ik er onlangs ben geweest begrijp ik goed waarom het zo populair is...


Bron foto: Contract Design
Het Italiaanse restaurant Mazzo is gelegen aan de Rozengracht in Amsterdam, niet ver van het befaamde Anne Frank museum en de Noordermarkt. Onlangs is deze eetgelegenheid weer geopend na lange tijd gesloten te zijn. Ik zelf ben echt dol op Italiaans eten. Een lekkere pasta of pizza met een goed glas wijn is pure verwennerij. Laat je niet misleiden door de wat koude industriƫle design, het is binnen een stuk gezelliger!


Het restaurant is duurder dan een 'gemiddeld' Italiaans restaurant, maar het eten is ook echt erg lekker. Overigens is het restaurant niet onbetaalbaar en dus goed te doen. Ik heb de caprese pizza uitgeprobeerd, met verse tomaat, basillicum en  buffelmozarella. Wie zeker wil zijn van een plaats (en niet wilt reserveren) kan beter vroeg komen, want Mazzo is populair onder de Amsterdammers.



Kortom: zoek je nog een leuk restaurant (die bovendien niet al te ver vanaf Amsterdam CS is gelegen) om lekker te eten in onze hoofdstad? Dan is Mazzo zeker een aanrader! 


Mazzo
Rozengracht 114

Amsterdam

Houden jullie van Italiaans eten? En zo nee, waar ga je dan het liefst eten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...