woensdag 3 augustus 2011

Ray of sun

Na dagen van regen en grijze wolken is de zon eindelijk doorgebroken (voor zo lang het duurt) in Nederland. Gisteren was het zelfs uitzonderlijk mooi weer met hoge temperaturen. Summer as it should be...  Wie ben ik dan om binnen te gaan zitten? Dagje strand, daar was ik wel aan toe. Wat neem ik mee en wat doe ik aan?



Eindelijk zag ik mijn kans schoon om mijn vrolijke fladerjurkje á la Marc by Marc Jacobs Resort Collection 2011 aan te doen. Dit kleurrijke exemplaar heb ik gekocht bij Esprit, gewoon omdat ik 'm zo leuk en nonchalant vond.


Voila, een soort van mini what's in your bag, of eh, strandtas? Vleugje lichte foundation van Inglot, speciale zonnebrandcrème voor het gezicht van het Franse Matis, Bourjois 3D Effect Lipgloss uit de Delice Soleil-collectie, Chanel bronzing powder, MAC Blotting papers en onmisbaar en niet op de foto Babor zonnebrand factor 30. En een fijn helderblauw, dik en zacht badlaken.



Alles wees erop dat het een mooie dag zou worden en dat werd het gelukkig ook. Ik heb mijn vitamine D weer binnen. Het was echt heerlijk aan het strand! Houden jullie ook zo van dat lome, rozige strandgevoel? Ik wel.

En aan mijn voeten mijn te cute slippertjes van Bitter van vorige zomer. Veruit mijn meest favoriete slippertjes uit mijn shoe-stash. Simpel maar elegant. Met heel lieve strikjes.





Wat doen jullie zoal in de vakantie en op de spaarzame zonnige dagen?

3 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...