maandag 9 mei 2011

Wasted - de zwarte (beauty) lijst


Soms kom je een beautyproduct tegen dat zo slecht of onprettig is, dat je je afvraagt of het ooit wel is getest. En hoewel smaken verschillen, sommige producten die worden verkocht zijn gewoon echt niet goed (en dan ligt het echt niet allemaal aan jou). Ik ben benieuwd of jullie ook een product hebben waarvan je dacht dat het goed en fijn was en vervolgens nogal tegenviel. Tevens vertel ik je waar ik niet zo heel laaiend enthousiast over ben...

Ik heb een aantal keer de 1 seconde rode nagellak van Bourjois gebruikt, maar dat was echt een tegenvaller. Hij droogde langzamer op dan ik dacht en hij bleef niet zo mooi zitten. Lees: stukjes eraf, krasjes en deukjes. Jammer! Want ik gebruik veel spullen van Bourjois en ik vind het een fijn merk. Wat het ook tot een tegenvaller maakt, is dat het er erg moeilijk vanaf te krijgen is! Ik heb heel lang staan schrobben met een watje met remover en het werd één grote rode zooi. Het leek wel alsof ik bloedde. Niet zo'n succes dus.

En ik ben zeer benieuwd welk product jullie aanvankelijk veel verwachtingen van hadden wat tegenviel. En waar let jullie op als je iets koopt? Welk product gebruik je nu niet meer?

1 opmerking:

  1. een colour and go lakje van essence.. had artikels gelezen en foto's gezien waarop hij erg goed dekte etc... na 4 laagjes bij mij was hij nog steeds sheer >.<

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...