zondag 8 mei 2011

Reviews: Reebok Easytone


Zoals jullie weten heb ik onlangs een testpanel gekozen voor de winactie van de Reebok Easytones. Ik heb zoveel aanmeldingen gehad, dat het zeer moeilijk was om te kiezen.
Emily en Helen hebben ze uitgetest en beschrijven in hun reviews met foto's vandaag wat zij ervan vinden. Bedankt ladies! Lees snel verder voor hun reviews!





De review van Emily (check even het leuke bloemetje op de foto):
 
Een dag na de bekendmaking van de winnaars stond de postbode op de stoep met de Reebok Easytones! In m’n enthousiasme scheurde ik de doos - en m’n hand – open en al snel stond ik met een paar witte (met zilveren accenten en crèmekleurige veters) aan m’n voeten. Afgelopen week heb ik ze drie dagen getest en ik ben nog steeds enthousiast.
In het begin voelt het een beetje onwennig, alsof je op luchtkusentjes loopt (wat technisch gezien ook zo is). Maar in tegenstelling tot bij de bekende Shape Ups van Skechers zien voorbijgangers dit niet. De zool van de Reeboks lijkt plat op de grond te staan, waardoor je je niet nagestaard voelt met de gedachte van “Wat heeft die aan?” of “Zij kan beter eens naar de sportschool in plaats van op die schoenen te gaan shoppen..” (al heeft de persoon in kwestie daar misschien wel een punt). Enige minpuntje wat ik kon ontdekken aan het uiterlijk is toch wel de kleur van de veters, die zien eruit alsof ik flink in de modder heb staan stampen.
Na een dag doorgebracht te hebben op het sportveld (vooral lopen, een paar korte sprintjes en staan), voelde ik het met name in mijn voorvoet, maar echt het idee van een training heb ik niet gehad. Wel merkte ik dat ik door de schoenen gedwongen werd om constant rechtop te blijven staan, je kan niet gaan hangen of inzakken, want dan raak je al snel uit balans!
De vraag is natuurlijk of ik de schoenen zelf ook zou kopen; om eerlijk te zijn weet ik het niet. Ze zitten heerlijk vanaf de eerste keer dat ik ze aan trok, ondanks dat ze nieuw waren heb ik nu geen blaren, maar ik betwijfel of het je daadwerkelijk “shaped”. Gezien het prijskaartjes zou ik misschien toch eerder gaan voor een goedkoper paar sneakers en sportschoenen om toch dat strakke figuurtje te krijgen. Maar hee, er zijn ook nog de train- en runtones, dus waarschijnlijk eindig je toch wel met Reeboks. ;-)

De review van Helen
Super gelukkig was ik toen ik van Influence een mail kreeg dat ik tot de gelukkige behoorde die een review mocht maken over de Reebok Easytones.
Nadat ik ze ontvangen heb ben ik ze dan ook direct gaan testen, eerlijk gezegd had ik er niet al te veel vertrouwen in vanwege mijn fibromyalgie.



Maar wonder boven wonder kreeg ik alleen normale spierpijn. Door de luchtkussentjes in de zool is het alsof je op wolken loopt en dempen ze daardoor heerlijk. De zool bevat drie van deze 'kusentjes' waaronder ook eentje bij de neus. Hierdoor rolt je voelt heel mooi af tijdens het lopen.
Ook sta ik erg rechtop en kan ik er zeer goed op lopen.




Echt resultaat heb ik nog niet kunnen zien op deze korte termijn maar ik voel dat ik mijn benen train tijdens het lopen.
Het design is ook mooi als je het mij vraagt. Voordeel is dat ze deze schoenen in een hoop verschillende kleuren leveren dus dat er altijd wel wat tussen zit naar je smaak.




In de neus zitten een hoop gaatjes waardoor je ze perfect in de zomer kunt dragen en zo geen zweetvoeten krijgt.
Kortom ik weet zeker dat ik ze vaak ga dragen tijdens het winkelen want dan heb ik twee vliegen in één klap!


Klik hier voor de website van de Reebok Easytone!

3 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...