dinsdag 3 mei 2011

Leuke webshop: Nelly!


Bij toeval ontdekte ik weer een heel leuke webshop! Nelly doet erg denken aan ASOS, want zij verkopen net als hen kleding, beauty en modeaccessoires. En ze zijn nog betaalbaar ook! Kijk mee naar mijn favorieten uit de shop!





Deze two-toned tas doet me heel erg denken aan de Céline tote bag die je op het moment heel veel ziet. Ik vind de tas ontzettend mooi. Precies mijn stijl: chic, simpel en minimalistisch. Love it! En de prijs is ook nog eens heel fijn: hij kost €49,50.


Deze killerheels zijn van Nelly's eigen merk. Ik vind vooral de details aan deze schoen erg mooi: hij is open en peeptoe en de leren band over de wreef staat erg klassiek. Helaas zijn deze schoenen alleen in het zwart verkrijgbaar. Ik denk dat nude of wit ook heel mooi zou zijn.
De hoge hakken kosten €35,95

I love sieraden! Vooral dit schattige zilveren vogeltje van Friis & Company! Ik vind het leuk dat het ketting koortje bestaat uit kleine bolletjes. Misschien zou ik er zelf nog een satijnen lint bij kopen om er nog een strikje bij te maken. De ketting kost €11,50.

En natuurlijk was ik nog het meest nieuwsgierig naar de beauty-afdeling van Nelly. En ik ben blij verrast. Wat een hoop merken! Ook heel veel merken die ik niet kende zoals bijv. Proclé, Ole Henriksen, Crazy Rumors, Youngblood en heel veel anderen.

Eén van de producten waar ik zeer nieuwsgierig naar ben zijn deze glitters van Mist Stockholm.


Zelf enthousiast geworden? Neem dan zelf een kijkje op de website van Nelly.

Wat mist er nog in jullie zomergarderobe/ beautycase?

4 opmerkingen:

  1. Ah, kende deze al een tijdje en ze hebben inderdaad erg leuke dingen, heb er al eens kleren besteld en ook eens iets van Disney Couture gekocht maar nu zie ik helaas geen Disney Couture items meer op hun website :O

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Liesewiesje Als je nog op zoek bent naar DC items,ze verkopen de sieraden bij webshop Enchantra en Capricci.nl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Roos Ah ja, dat wist ik ja :) Bedankt voor de tip in elk geval :D

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...