zondag 10 april 2011

Mijn Catrice Wishlist

Het is al even geleden dat het geweldige budgetmerk Catrice haar nieuwe collectie aankondigde en inmiddels is het nieuwe assortiment al veelvuldig gespot in de winkel. Enkele lucky ones hebben de nieuwe collectie al bij de Kruidvat kunnen kopen. Helaas voor mij liggen ze nog niet in de Kruidvat in mijn stad (we hebben twee filialen). Maar dat betekent niet dat we niet alvast kunnen genieten van de mooie collectie. Hierbij show ik alvast mijn favorieten die hoog op mijn verlanglijstje staan!

Ik ben gek op Catrice, het is zonder twijfel mijn favoriete budgetmerk. De originele productnamen, de fijne opvallende kleuren en natuurlijk de prijs die ook goed is voor je portemonnee, I love it! Het eerste wat hoog genoteerd staat op mijn lijstje zijn de Ultimate Shine lipsticks in de tinten Corallicious Pink, Fox Nox en Fall-ing Leaves. Drie fijne, peachy/roze kleuren die naar mijn mening perfect zijn voor overdag. 

Iedere Catrice-fan is altijd lyrisch over de nagellakjes en dat is goed te begrijpen! Ook ik ben hooked aan de lakjes van Catrice en daarom zie je zo ook vaak voorbij komen bij de Nail Of The Day (NOTD) artikel. De bovenste twee lakjes vind ik zo zomers: Bye Bye Birdie (licht geel) en Raspberry Fields Forever (fuchsia roze). En natuurlijk het groene, fluorescerende oogpotlood Don't mean to be green! Ik heb nog nooit een foundation van Catrice geprobeerd, dus ik ben eigenlijk zeer benieuwd of mij die bevallen, vandaar op deze wishlist de Photo Finish Liquid Foundation in (40) Sand.



Eindelijk is er nu ook een budget fluidline eyeliner! Ik ben razend benieuwd naar deze eyeliner! En ik kan niet wachten om de Catrice Gel Eyeliner in Brown aan te schaffen. Het voordeel van een gel liner is dat je een mooiere strakke streep kan trekken. Catrice heeft nu ook mooie quatro palettes. Mijn favoriet is #030 OMG I Want That. Tja, Need I say more? Van wat ik heb gezien op andere blogs en op de foto is het prachtige gepigmenteerde oogschaduw. En tot slot nog drie andere lakjes: Easy Peasy/Lemon Squeezed, Dirty Berry en Apropos Apricot.


Hebben jullie de collectie al gespot? En heb je al wat gekocht?






 

2 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...