vrijdag 15 april 2011

Leuke webshop: Ciaté Nederland

Nog niet zo lang geleden opende Ciaté Nederland haar online deuren. Het nagel- en handverzorgingsmerk werd opgericht door Engeland door Charlotte Straughan met de visie om een brug te slaan tussen professionele nagelsalons en de consumentenmarkt. Het assortiment en de kleuren van Caité zijn eindeloos, en nu ook voor ons verkrijgbaar!

Ciaté heeft behoorlijk veel verschillende soorten lakjes. Voor ieder wat wils, is er dus wel iets te vinden. Ik heb al eerder op buitenlandse beautyblogs gelezen over dit merk. De kwaliteit is een beetje vergelijkbaar met Essie en O.P.I. Naast de nagellak brengt dit merk ook nagelverzorgingsproducten, hand- en voet verzorgingsproducten en verschillende seizoensgebonden giftsets. Good to know: de productsamenstellingen bevatten geen formadelhyde, tolueen of parabenen èn zijn dierproef vrij.

Het stond al tijden hoog op mijn to-do lijstje om deze lakjes eens uit te proberen om te kijken wat ik er zelf van vind. Daarom heb ik net my very own Ciaté lakje online besteld: Ciaté Paint Pots Couture - een nude, lichtroze lakje. 
Ik ben razend benieuwd naar dit lakje en er zal dus zeker weten binnenkort een review over komen, als ik 'm binnen heb. Goedkoop zijn de lakjes trouwens niet: ze kosten €11,99, maar dan heb je wel een potje van 13,5 ml - wat best wel weer veel is. Dus in verhouding valt het mee.

Tip: ik kwam een leuke actie via Twitter tegen! Heb je Twitter? Follow dan @Grazia_NL en @CiateNederland, en je krijgt €5 korting op je bestelling. Voer de code GRAZIA in bij het afrekenen en de korting wordt verrekend.


Hebben jullie al ervaring met Ciaté?

 

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...