woensdag 20 april 2011

Beautylink: The Beauty Departement

Ben jij net als ik ook een fan van The Hills? Ik keek het voornamelijk toen Lauren Conrad, ook wel LC genoemd, nog eraan mee deed. Een leuke meid, met ambitie en ook nog eens eens een schoonheid! Lauren heeft een bepaalde signature look: een flawless huid, nude/roze lippen en altijd een prachtige (winged) eyeliner. Logisch dus dat ze tijdens de opnames werd gevraagd als het gezicht van het Amerikaanse cosmeticamerk Mark. En leuk nieuws voor fans van Lauren: ze heeft nu een eigen beautyblog, genaamd The Beauty Department!
Een ontzettend leuk idee van LC! Wat heeft de site te bieden? Er komen haar- en make-up tutorials online, je kunt je beauty vragen stellen en ze blogt ook over de laatste trends in nagellak, huidverzorging, beauty accessoires etc.

Hier alvast een voorproefje van een haar-tutorial van Lauren:




Photocredit: TheBeautyDepartement.com

De site is nog maar net in de lucht dus er zijn nog niet super veel updates. Toch vind ik het onwijs leuk en ik heb 'm al toegevoegd aan mijn favorieten. Ik ben heel benieuwd of Lauren ook video's gaat opnemen en wat ze ons kan leren natuurlijk!

Nieuwsgierig geworden? Surf dan even naar thebeautydepartment.com

Wat vinden  jullie van Lauren? Gaan jullie haar blog bezoeken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...