woensdag 2 februari 2011

Nieuwe uitdaging: Italiano!


Er start een nieuwe uitdaging voor me. Na maanden van wikken en wegen, dubben en het lezen van Eten Bidden en Beminnen ben ik ook om: ik ga Italiaans leren. Niet alleen omdat ik het één van de mooiste talen ter wereld vind, maar ook omdat ik graag wat nieuws wil leren!


Gisteren begon ik aan een leuke klus: het leren van de Italiaanse Taal. Onder leiding van mijn super aardige Italiaanse lerares Alessandra (native Italian) moet ik de komende 15 weken de basis van de Italiaanse taal onderde knie krijgen. Makkelijker gezegd dan gedaan, want net als de meeste van jullie kom ik nu niet verder dan 'Ciao', haha. Maar daar zal ongetwijfeld verandering in komen. Momenteel werk ik met twee lesboeken genaamd Allegro 1 (Italiaans voor beginners). Komende tijd zal ik elke week op zoek gaan naar een mooi/leuk/grappig/indrukwekkend spreekwoord en dat plaatsen op mijn blog.

Stay tuned!


Follow Influence

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...