maandag 21 februari 2011

KARE Design


Ik ben dol op design en interieurs. Gisteren was ik weer een weekendje in München en ik ontdekte een heel leuke winkelstraat Sendlinger Strasse. In deze straat vond ik zoal Lush, Accessoirize, Kiehl's, The Body Shop, American Apparel - de bekendere merken dus. Maar ik liep ook een heel mooi woon designwinkel tegen het lijf en die kan ik jullie gewoon niet onthouden!


De winkel heet KARE Design en bestaat niet alleen in München maar ook in verschillende plaatsen in Frankrijk, in Wenen, Boedapest, Kiev, in Arrezzo (Italië) en nog veel meer plekken buiten Europa. Helaas is KARE niet heel veel verkrijgbaar,  maar via
Foodelicious.nl, kun je wel de serviezen kopen. De rest van de collectie is op bestelling.

Wat kun je daar zoal vinden? Ik was zeer verbaasd door de inrichting van de zaak. Denk aan: veel kleur, vrolijke opvallende accessoires, bijzondere lampen en mooie tapijten. Ben je dus nog op zoek naar iets leuks voor in je slaapkamer of iets anders in je huis? Heel leuk: KARE Design verkoopt ook Kartell, het Italiaanse designmerk dat in Nederland niet of nauwelijks te koop is.

 Wat vind jij van de winkel? Kijk op de website voor het assortiment (webshop) van KARE!

2 opmerkingen:

  1. Dit is nu exclusief in nederland verkrijgbaar bij Expo Rotterdam beursplein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemiddag,

    Ik was zojuist uw artikel aan het lezen op het internet en moet zeggen dat het een leuk is om te lezen.
    We hebben goed nieuws.....Wij hebben vorige week de eerste KARE winkel geopend in Nederland ! 1000m2 KARE :)

    Wij zouden jou dan ook graag een keer willen uitnodigen in onze winkel in Almere.

    Voor meer informatie : www.kare-almere.nl

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...