donderdag 3 februari 2011

Inspiration: The Coveted


Net zoals de kiekjes die ik onlangs maakte van mijn huis, vind ik het ook heerlijk om bij anderen binnen te kijken. En ik kwam onlangs een fantastische website tegen, waar ik uren kwijlend heb zitten staren naar prachtige interieurs, inloopkasten, kleding en design. Ik heb het natuurlijk over The Coveted!

Op deze website kun je in de kasten/huizen kijken van bekende fashion editors, fotografen, designers en nog vele anderen creatievelingen. Ik raakte geïnspireerd door hun manier van inrichten en de persoonlijke stijl.


Bij elke foto wordt door de persoon vertelt waarom hij of zij dit kledingstuk leuk vindt. Of hij/zij vertelt waarom het zo is ingericht. De sieraden hierboven zijn afkomstig van een redacteur van de Amerikaanse TeenVogue.


Deze redacteur van de nieuwsafdeling van TeenVogue legde bij deze foto uit dat ze een voorliefde heeft voor streepjesshirts. Superleuk dat je inzicht krijgt in waarom iemand iets leuk vind en waarom het past bij zijn of haar persoonlijke stijl.

Nieuwsgierig geworden? Neem dan gauw een kijkje op TheCoveted.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...