vrijdag 18 februari 2011

H&M Home Spring 2011

 Niet alleen mijn garderobe is toe aan een nieuw seizoen ook mijn huis is toe aan nieuwe spullen. Ik werd intens gelukkig toen ik de nieuwe HOME collectie van H&M zag. Ik zag zo al tientallen items waarvan ik dacht: ja, ja, ja! Nieuwsgierig? Kijk dan even mee...

Op de catwalk zagen we het al: bloemenprinten worden het helemaal komend voorjaar. En het grappige is dat dat ook terug is te zien in de HOME collectie van H&M. Denk aan: vrolijke pastelkleuren, fijne bloemenprinten, fris en zoals altijd stijlvol. En betaalbaar. 

Wat gaat er direct á la minute op mijn verlanglijstje?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie badjas en deze kleur vind ik heel mooi. En hij kost maar €29,95. Deze handdoek met het hondje vond ik zo cute! Ze kijkt een beetje zielig dat wel. Handdoek €7,95. Deze placemat vind ik heel vrolijk en past prima bij mijn stijl €4,95. 

Ik vrees dat ik binnenkort eens de H&M leeg ga plunderen. Kijk voor meer informatie hier.

Wat vind jij van de voorjaarscollectie van H&M?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...