dinsdag 25 januari 2011

New In: The Taupe Boots


Onlangs had ik wat tijd over en met het voorjaar op komst wilde ik heel graag mijn garderobe. Niet alleen heb ik heel leuke kleding gescoord, ik kwam ook deze fantastische taupe peeptoe laarsjes tegen die ik gewoon niet kon laten staan...


Ik heb deze taupe kleurige laarsjes gescoord bij Hennes en Mauritz en ik ben nu al helemaal verliefd op ze. Zeker als het straks wat mooier weer wordt, kan ik niet wachten om ze aan te trekken. Ik denk dat ik ze combineer met een skinny jeans in kleur of juist met een rokje.

Ik had trouwens mazzel dat de schoentjes me goed zaten. Ik heb namelijk een vrij kleine maat (36) en het is daardoor niet altijd makkelijk voor mij om goede schoenen te vinden. Net als bij andere maten kan deze maat verschillend vallen. Voor mij is het 't meest ideaal als hij een beetje klein valt omdat ik tussen 35-36 inzit. Wat ik ontzettend leuk vind, zijn de ruches die op de voorkant van de voet zijn gestikt. Ik wil nog wel hakbeschermers kopen, om ervoor te zorgen dat mijn hakken niet worden geruïneerd.
Wat vind jij ervan?

4 opmerkingen:

  1. Waaauw, echt mooie laarsjes! <3 Nog veel plezier ermee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx :-) Ben er echt heel blij mee. Ik zal binnenkort eens een gehele outfit-foto plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supermooie laarsjes!
    heb ook schoenmaat 35-36 en het is inderdaad moeilijk om leuke schoenen te vinden..

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...