maandag 17 januari 2011

Make-up For Spring: Catrice Floralista!

Click on the image to enlarge.
Komend voorjaar zijn felle kleuren niet alleen qua kleding dé trend, maar natuurlijk ook qua make-up. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb het helemaal gehad met die druilerige, koude, regenachtige winter. Maar de voorjaarsmode en beauty maakt me wel heel vrolijk. En met name de nieuwe floral collectie van Catrice, genaamd Floralista!
 Hierdoor werd Catrice geïnspireerd:

De fashion shows maakten het al duidelijk: bloemdessins en delicate bloesempatronen zijn in het voorjaar/zomer 2011 populairder dan ooit. De nieuwe Limited Edition “Floralista” by CATRICE is geïnspireerd op deze trend en zal verkrijgbaar zijn in februari en maart 2011. Sensueel, modern en met een totaal nieuwe interpretatie! Levendige kleuren worden afgewisseld met subtiele, glanzende pasteltinten. Van de nieuwe “Florista” lentelook krijg je geen genoeg!
In Floralista zitten vijf oogschaduws in de trendkleuren van het voorjaar: paars, fuchsia, grijs (gezien bij Dior) groen en mauve/lichtgrijs en een koraal/roze blush. Ik ben zeer benieuwd naar de pigmentatie, al vind ik dat Catrice over het algemeen een heel hoog pigmentatie gehalte heeft, zeker voor de prijs. Maar ik ben nog het meest benieuwd naar de blush, die ziet er ontzettend mooi uit. Oogschaduws: €2,79 - Duo Blush: €3,99

Van de lipglossjes word ik op het eerste gezicht ook al heel enthousiast. Er zijn drie fijne kleuren in deze collectie: paars, koraalroze en lichtroze. Persoonlijk zou ik zelf gaan voor koraalroze. Paars is naar mijn smaak te heftig en lichtroze staat goed bij mensen met een vrij lichte huidskleur idem licht gekleurd haar. De lakjes moet ik absoluut hebben! Vooral de paarse kleur en natuurlijk koraalroze. Ik begrijp alleen eerlijk gezegd niet zo goed, waarom Catrice gekozen heeft voor zilver. Ik had juist eerder groen verwacht. Zilver vind ik meer een kleur voor de feestcollectie. Hoe dan ook: de lakjes hebben weer ontzettend leuke namen:C01 Pink Spring, C02 Coral's Enchanted Garden, C03 Lavender Breeze en C04 Walk in The Woods. Nagellak: € 2,49 - Lipgloss: € 3,79
Tot slot bevat de collectie nog een lipstick en een lichtkleurige eye pencil (C01 Morning Dew). Tip: Breng dit aan in je waterlijn en je binnenste ooghoek voor een stralende oogopslag. De lipstick (C01 Walk In The Woods) heeft een parelmoer-achtige glans en is niet alleen mooi als je 'm zo aanbrengt, maar ook erg mooi over een andere lipstick heen, als een soort topcoat.
Lipstick: €3,99 - Eyeliner pencil €3,79
Wat vind jij van de collectie? Wat zijn jouw favorieten?

De collectie ligt in de schappen vanaf februari 2011 en maart 2011. 

Mijn favorieten?
- Duo Blush
- Coral's Enchanted Garden - Lipgloss en Ultimate Nail Lacquer.
- Eyeshadow C01 Berr Fairy, C02 Coral's Enchanted Garden en C04 Walk in The Woods
- Eyeliner Pencil Morning Dew
- Ultimate Nail Lacquer Lavender Breeze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...