zaterdag 1 januari 2011

Leuke webshop: Coco Maison

Picture is courtesy of Maison Coco.be.
Soms kom je van die webwinkeltjes tegen waar je uren kunt rondneuzen. Coco Maison is daar één van, een leuke webshop uit België boordevol leuke hebbendingetjes, boeken, lifestyle artikelen en cadeautjes. Ik wilde jullie dolgraag laten kennismaken met deze leuke webshop en ik heb gelijk mijn favoriete items op een rijtje gezet!
Deze chique webshop is een shophalla voor de hele familie. Van jong tot oud, ik heb al heel veel leuke dingen gezien. Ik bleef maar doorklikken bij de leuke woonspulletjes, fijne kussens en interessante boeken. Niet alleen leuk om voor jezelf te shoppen maar je vindt er ook leuke cadeautjes zoals geurkaarsen en schattige tasjes.
My personal favourites:
1.       Tasje I am what I am! €99 By Pochette
2.       Opbergzakjes (5) stuks €42 by Coco Maison
3.       Armband €70 by Ettika zwart
4.       The Book Of Love €13,95 by K.C. Jones

Dit zijn mijn favorieten items! Het tasje vind ik té cute, vooral de tekst op het tasje! Met deze leuke opbergzakjes raak je nooit weer wat kwijt, vooral omdat het er met (mooie) koeienletters op staat geschreven wat erin zit. De armband is chique, minimalistisch en vooral een mooie eyecatcher! The Book Of Love staat boordevol romantische verhalen, gedichtjes en tips hoe je dat verliefde gevoel kunt vasthouden. Hebben, hebben, hebben.

Nieuwsgierig geworden? Neem dan even een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...