maandag 13 december 2010

Shopping: for the holidays


Met de feestdagen is het natuurlijk leuk om je mooi op te maken. En met die gedachte in mijn achterhoofd ben ik gaan shoppen. Zowel online bij Brigitte's Boutique, die er ondanks de post staking er toch doorheen is gekomen en bij de MAC-counter in de Bijenkorf in Amsterdam. What did I get? Kijk mee...



Via Brigitte's Boutique zag ik deze heel mooie, kleine paletten van LancĂ´me en Estee Lauder. Beiden merken die ik eigenlijk niet zo goed ken qua make-up, maar ik heb vernomen dat voor Estee Lauder erg goed schijnt te zijn. Beide palettes zijn in aardekleuren. Ik heb hiervoor gekozen omdat ze het beste bij mijn ogen passen. Ik ga nog foto's met looks maken, die zullen binnenkort online verschijnen met de reviews van de palettes. Bij elkaar waren ze ongeveer €15 wat niet veel is. En ik was al een tijdje op zoek naar de perfecte kleur rode lipstick. Rode lipstick is voor mij een klassieker, je hebt verder alleen nog mascara en een eyeliner nodig. Niet veel om er toch glamorous uit te zien. Ideaal voor de feestdagen zo leek me. De kleur heet Plumful. Ik ben er erg blij mee! Het is geen matte lipstick, want dat vind ik iets te heftig voor mij persoonlijk. Die heb ik eerst geprobeerd, maar ik werd er heel bleek van. Trouwens... ik werd in de MAC-counter opgemaakt door een heel aardig meisje. Ik ben al een paar keer in de MAC gewees in zowel Amsterdam als Utrecht en het valt me op dat ze echt heel veel goede tips geven en helemaal niet arrogant, zo van: 'die gaat hier niks kopen, dus ik doe uit de hoogte' - houding. Daar heb ik echt een hekel aan. Maar terug naar de lipstick. Hij is romig en mooi rood met een subtiele shimmer. Ook hier zal ik een look van maken en fotograferen.


Ben jij meer van de losse make-up of juist palettes? En wat vind je van MAC?

Stay tuned!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...