donderdag 23 december 2010

Review: The Body Shop Spiced Vanilla


Ik ben dol op de The Body Shop en al helemaal op hun jaarlijkse limited edition kerstcollectie. Klassieker in de lijn is de Cranberry Joy-lijn, maar dit jaar hebben ze ook nog eens twee andere fijne lijnen: Jolly Orange en Spiced Vanilla. En als fan moet ik natuurlijk de Spiced Vanilla Body Butter testen.

De limited edition kerstcollectie van The Body Shop is ook dit jaar weer een lust voor het oog!
De Cranberry-lijn is een klassieker en wordt zowat ieder jaar opnieuw (in een nieuw jasje) uitgebracht. Afgelopen jaren ben ik rond kerst naar TBS gerend voor de Cranberry Lipbalsem, die ik inmiddels nog steeds heb omdat ik destijds flink heb ingeslagen. Maar ook dit jaar issie-weer te koop. Spiced Vanilla is ook een oude bekende, deze werd drie jaar geleden ook op de markt gebracht. Deze keer is het weer uitgekomen en heb ik 'm dus getest!



De verpakking vind ik heel feestelijk en passen bij het gezellige kerstsfeertje wat TBS neerzet. De pot heeft helaas geen folie en dat vind ik een beetje jammer, want het is algemeen bekend dat crème waar je telkens met je vingers ingaat sneller bederft zonder folie.


De body butter is zoals je mag verwachten dik en romig. Er zit veel in de pot, en uit ervaring kan ik je vertellen dat je er onwijs lang mee doet. Niet alleen is de geur fantastisch (ik ben dol op vanille) hij trekt ook nog eens snel in maar geeft wel voldoende hydratatie. Ik gebruik 'm het liefst voor mijn benen, die in de winter het zwaarst te lijden hebben onder de kou. De body butter herstelt droge plekken en is ook nog eens lekker zacht.

Conclusie: houd je van zoete geuren (want dat is hierbij zeker het geval) dan zit je goed. Vind je het belangrijk dat je body butter snel intrekt dan is zit zeker wat voor jou. Niet doen als je het te zoet vindt of je liever niet telkens met je vingers erin wilt gaan vanwege de hygiëne. 


TBS Vanilla Spice Body Butter kost €17 en is te koop in de TBS winkels en online.



Ga jij 'm halen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...