zondag 25 juli 2010

Gossip Girl @ Miss Selfridge



Zoals ik al eens eerder schreef ben ik gek op Gossip Girl. Ik ben de ultieme die-hard fan. En de fashion in de serie vormt een grote inspiratiebron voor mij. Voornamelijk de stijl van Blair en Serena vind ik helemaal te gek. En nu is er ook sinds een tijdje een kledinglijn te verkrijgen geïnspireerd op de vrouwelijke personages in de serie. Bij het Britse kledingmerk Miss Selfridge kun je nu jurkjes kopen die helemaal in de stijl zijn van Jenny, Vanessa, Blair en Serena.
De jurkjes van Serena voeren een sexy boventoon, de jurkjes van Blair zijn lief en meisjesachtig. De jurkjes in de stijl van Vanessa zijn streetwise chic en die van Jenny zijn enorm creatief. De prijzen beginnen bij 39 pond, omgerekend zo'n €44.


Wat vind jij van de collectie? Mijn voorkeur gaat uit naar de sexy bodycon dress van Serena.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...