maandag 26 juli 2010

Getest: TBS Seaweed Mattifying Daycream

Onlangs kreeg ik een heel fijn product om te testen. De seaweed mattifying daycream van The Body Shop. Zoals al eerder gezegd, ik houd echt van de producten van de The Bodyshop. Meestal ruiken de producten heerlijk en worden ze doorgaans eerlijk geproduceerd. Daarnaast zijn ze gemaakt van de lekkerste natuurlijk ingrediënten en worden ze gelukkig niet op dieren getest.
Reden temeer om deze créme te testen!

Wat beloofd het?
De dagcrème is beloofd het glimmen van je huid tegen te gaan. We hebben allemaal onze beautyproblemen en ik dus ook. Glimmen van mijn huid is daar één van. Met name mijn T-zone. Dit product beloofd je huid egaler te maken en het glimmen tegen te gaan, zonder je huid uit te drogen. Resultaat: een zachte, gehydrateerde huid vrij van glimmen.

Wat zit erin?
De créme bevat (naast tal van andere ingrediënten) zoals vermeld zeewier, aloë vera en vitamine E. De stof glycerin zorgt voor een optimale hydratatie van de huid.

En?
Eerste indruk? Ik vind de crème erg goed. Hij ruikt lekker, een soort van aloë vera créme achtig luchtje. Eerlijk is eerlijk, niet al het glimmen van mijn huid is verdwenen maar wel bijna alles. Mijn neus glimt nog steeds een klein beetje maar het is wel aanzienlijk minder dan voorheen. Tegelijkertijd voelt mijn huid niet strak en trekkerig aan, maar zacht en soepel. Tevens beschouw ik het ook een goede basis voor mijn make-up. Hierdoor kan ik beter een primer en foundation aanbrengen dan wanneer mijn huid erg glimt, waardoor de make-up beter op zijn plek blijft zitten.

Eindoordeel?
Ik geef dit product een 7. Hij doet in elk geval wat hij beloofd, wel jammer dat mijn neus niet helemaal glim vrij is. De geur is lekker, de substantie smeert goed en royaal. Mijn huid is voorzien van hydratatie en droogt inderdaad niet uit.

The Bodyshop Seaweed Mattifying Daycream kost ongeveer €15 voor 50 ml.

Edit: hij is nog goedkoper als je de Love card aanschaft t.w.v. 10 euro. Je krijgt dan standaard korting op alle TBS spullen en je mag gratis wat uitzoeken in de maand van je verjaardag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...