zaterdag 19 juni 2010

Have a great weekend!

Hi people!

Excuse me for not updating everyday, but this week has been too busy. As you guys know, I'm a student and the year has almost come to it's end. I study Media and Information Management in Amsterdam (University of Applied Sciences), which basicly means I'm educated to become a editor for either television, radio, magazines or online. I'm in my third year right now and I hope to finish next year.
Guess you guys can guess what that means: stress! Deadlines and assignments to finish, it's driving me nuts! So I'd like to wish you guys a great weekend and a happy fathersday! thank you for visiting. Keep visiting though, cause later this week I will be free from my duties and full on to the blog! So bare with me, for just a little longer!

Have a great weekend!
Stay tuned,
X0X0

Hi mensen,

Sorry dat ik niet echt frequent update, maar zoals jullie misschien wel weten studeer ik en momenteel is het echt even gekkenhuis. Afgelopen weken heb ik de meeste aandacht moeten vestigen op de laatste loodjes. En dat betekent: stress! Heel veel opdrachten die afgemaakt moeten worden en strenge deadlines. Ik studeer trouwens Media- en Informatie Management aan de Hogeschool van Amsterdam.
Maar goed, ik wil al mijn bezoekers een heel fijn weekend wensen én een fijne vaderdag! Blijf komen, want vanaf eind deze week ga ik weer meer posten. En dat is echt de moeite waard. Ik zal jullie onder andere een kijkje gunnen in mijn schoenenkast! Nog eventjes geduld dus!
Stay tuned,
X0X0
-Roos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...