zaterdag 22 september 2012

Happy hours


Wat een leuke week heb ik gehad! Mega druk, maar wel erg gezellig en gevuld met leuke uitstapjes. Ik was voornamelijk op pad in Amsterdam, ik blijf me toch elke keer verbazen hoeveel leuke dingen hier worden georganiseerd. Er is altijd wel wat te doen.





 


  Op uitnodiging van Sabine mocht ik de presentatie van het nieuwe (mode) boek van journaliste Bregje Lampe bijwonen. Aanrader dit boek: het bevat de leukste shoppingadresjes van Amsterdam!

Visagiste Marie-Sophie Steenaert laat zien hoeveel kanten je op kunt met eyeliner.

Gezellig bijkletsen met Soumaya bij de de presentatie van MaxFactor.

Eindelijk zelf uitproberen: de nagelstickers van Sylvie. Ik zag ze liggen bij de Etos en ik ben zeer benieuwd

Fijn weekend!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...