donderdag 10 mei 2012

Catrice Sing: Oh, Champs-Élysées


Zo zoet als een suikerspin en tegelijkertijd heel ladylike. Ik heb een zwak voor zachte, lieve pastelkleurtjes en de Ultimate Nudes van Catrice gaven mij een instant crush. Maak kennis met mijn nieuwe subtiele en elegante lakje met een diva naam! Meet Sing: Oh Champs- Elysées!




Mijn motto du jour: mooi nude is niet lelijk. Dit is de perfecte nude kleur voor mij. Sing: Oh Champs- Élysées is een subtiele lichtroze nude kleur. Ideaal als basis voor een nail-art maar suikerzoet en elegant voor everyday. I like! Lakjes van Catrice zijn sowieso fijn, want ze kosten weinig (Ultimate Nudes kosten geloof ik €2,49) en ze drogen snel. Enig nadeel: snel tipwear bij deze lak! Redder in nood is mijn OPI topcoat. Mooie shine én extra bescherming zodat dit lakje wat langer aanhoud.

Op de foto draag ik twee laagjes plus een topcoat. Eén laagje kan ook makkelijk, maar persoonlijk vind ik dat te sheer, hij is namelijk best transparant. Ik vind 'm mooi en elegant, een ideale tegenhanger tegen al het felneon-geweld á la trends (ook cool hoor, daar niet van ;-)
Wat vinden jullie ervan?
Liefs!

4 opmerkingen:

  1. Deze heb ik laatst ook gekocht. De kleur vind ik net als jij geweldig, maar hij dekt zo slecht! Plus dat ik gewoon niet overweg kan met zo'n breed kwastje.

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...