dinsdag 17 januari 2012

Dolce & Gabbana | L'Eau The One


'A woman's perfume tells more about her than her handwriting', deze beroemde woorden werden ooit eens gesproken door couturier Christian Dior. Parfum is inderdaad heel persoonlijk en ik zelf kan niet zonder. Een lekker geurtje ruikt niet alleen heerlijk, maar het is ook een soort handtekening van jou en je stijl. Pure luxe meets een vleugje vrouwelijkheid. Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met een bijzonder elegante geur: D&G | L'Eau The One!



Dolce & Gabbana L'Eau The One, is de opvolger van het originele The One-parfum dat voor het eerst werd gelanceerd in 2006. Voor dit parfum was model Gisele Bündchen het gezicht en Matthew McConaughey het gezicht van de mannelijke variant. Het parfum bestaat uit topnoten als mandarijn, bergamot, perzik en lychee. Het hart bestaat uit lelies, jasmijn en pruim, terwijl de basis gevormd wordt door vetiver, vanille, amber en muskus.


Het is een fruitige geur, zonder te zoet te zijn. Integendeel: juist door de bergamot en de vanille is deze geur wat 'zwaarder' waardoor het een verfijnde, elegante, sensuele en vooral vrouwelijke geur is. Het enige nadeel aan dit reukwater is dat in tegenstelling tot Eau de Parfum, dat de geur gedurende de dag wat afzwakt. Verdwijnen doet het echter niet. Een mini-flacon verstuiver in je handtas biedt de uitkomst!

Het is een lichte geur, prima voor overdag en zwoel voor het voorjaar en de zomer. Ook een ideale geur als je een afspraak buiten de deur hebt, zowel met vrienden als op een date. Dit is een ideaal parfum voor vrouwen die iets willen wat elegant en vrouwelijk is, maar niet te zwaar of te aanwezig. 
 
De flacon zelf is een tikje simpel. Beetje jammer, want bij zo'n chique geur verwacht je eigenlijk een dito flesje. Maar de geur zelf maakt de verpakking meer dan goed vind ik persoonlijk. Ik vind dit een heerlijke geur. Hij past ook precies bij mij en datgene wat ik wil uitstralen. Ook vind ik het fijn dat je 'm voor veel gelegenheden zou kunnen dragen. Ik snap wel waarom ze het The One noemen. De geur zelf is niet dat je zegt: dit heb ik nog nooit geroken, maar het heeft die je ne sais quoi. En dat maakt het speciaal, want zo blijft het toch uniek.

Dolce & Gabbana The One is er in verschillende varianten. Naast de gewone The One-variant (voor hem en haar) is er ook nog D&G The One Rose. Eentje waar ik ook zeer benieuwd naar ben!

Wat is jullie favoriete geur?
 
 Liefs
 

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...