woensdag 26 oktober 2011

Leer strakke dansmoves met Dance Central 2!

Advertorial


Ik ben gek op dansen. Ik ben er eerlijk gezegd alleen niet heel erg goed in, maar het geeft me wel energie en ik word er vrolijk van. Elke week zit ik dan ook trouw aan de buis gekluisterd voor afleveringen van SYTYCD en vorige week was ik naar de Nederlandse dansfilm Body Language geweest. Die routines zijn altijd zo cool, maar als je net als ik niet erg creatief genoeg bent om zelf een choreografie te bedenken heeft XBox iets leuks: Dance Central 2! Met dit spel leer je in no time gave dansroutines en strakke moves.


Bij Dance Central 2 zit een soundtrack bij met nummers van Usher, Rihanna, La Roux, Nicki Minaj en nog veel meer andere artiesten. Dit lijkt mij echt een supergaaf spel voor op een feestje, zeker als je met een grote groep bent. Hoe werkt het? Jij bent als het ware de controller en de spelcomputer registreert jouw dansmoves. Je kunt tegen elkaar spelen en kijken wie de routine het beste uitvoert maar je kunt natuurlijk ook voor de lol de nieuwste choreografieën leren. Ideaal voor mij, want ik wil het wel graag leren (in mijn eigen tempo!). Wat ook erg leuk is: de spelcomputer geeft je feedback op je dansmoves, zodat je alleen nog maar beter kunt worden! Check vooral even het filmpje:



Er zijn multiplayer functies, dus je kunt Dance Central 2 gewoon met meerdere mensen spelen. Behalve de songs die erop staan (een stuk of 400 liedjes) kun je ook je eigen playlist importeren. Supergaaf!


Dance Central 2 is nu verkrijgbaar exclusief voor de XBox 360.

Houden jullie van dansen? Wat vind jij echt dansmuziek?

2 opmerkingen:

  1. Ik vind dansen echt heel leuk om te doen, ik zit er zelf ook al ongeveer 7 jaar op. ik doe ook wedstrijden en ik ben zelf een keer Nederlands Kampioen geweest! Wel samen met mijn dansteam XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe leer ik dansen?????????????????????///////////'
    ik ziit er aal 5 jaar op maar ik kan het niet.
    ik zit ook bij cheerleading daar doe ik wetstrijden mee

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...