zondag 25 september 2011

Birthday girl


Vandaag mag ik 23 kaarsjes uitblazen, want ik ben vandaag jarig! Vroeger keek ik altijd heel erg uit naar verjaardagen, tegenwoordig voelt het meer als een soort gewoonte: het hele speciale is het vanaf af en het is maar gewoon een verjaardag, waarbij ik weer een jaartje ouder word. Desondanks kan ik er altijd wel van genieten: het samenzijn met vrienden en de verjaardagswensen. En lekkere taart natuurlijk!

Vandaag ga ik aan de slag om een (simpele) chocoladetaart te maken. Dit is zo simpel dat er weinig mis kan gaan, maar ik ben benieuwd of deze ook echt lekker gaat smaken. Hope so!
Gisteren was het Demak'Up event, waar zo snel mogelijk een verslagje van op de website komt.

Ik wens jullie allen een fijne zondag!!




Liefs,
Stay tuned,


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Leuke website heb je trouwens! Maak er een leuke dag van. Je hebt het weer in elk geval mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! En succes met je chocoladetaart. Een hele fijne dag toegewenst! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy B-day Roos! Leuke week heb je: je diploma krijgen en jarig zijn in 1 week ;-) Hoop dat je chocoladetaart net zo lekker smaakt als de taart van Sweetapolita (herkende 'm gelijk haha)! Ik wens je 'n hele gezellige & zonnige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! maak er een mooie dag van en geniet van je chocoladetaart!
    groetjes Lindab

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...