zondag 6 februari 2011

Shopping: Clinique Chubby Sticks!


Oei... Ik heb mijn cosmetica no-buy verbroken. Ach ja, deze keer was het 't ook écht waard. Want ik heb onlangs opgevangen dat per 1 februari Clinique met wel heel fijne potloodjes aan kwam zetten: de Chubby Sticks. Nu al een very limited product, want het is haast nog nergens te bekennen. Maar ik heb er wel al eentje gescoord! Kijk mee naar de beschrijving en de foto's!



Stad en land heb ik afgelopen (en gebeld) voor deze prachtige moisterizing potloodjes van Clinique. Helaas hebben de meeste cosmetica winkels de felbegeerde sticks nog niet binnen, maar gelukkig heb ik er alvast ééntje op de kop weten te tikken bij de Bijenkorf, waar ze namelijk wél op tijd zijn geleverd. Ik had vooraf al onderzoek gedaan naar het nieuwe product van Clinique, maar om ze nu zelf ook in mijn hand te hebben... Wow..

Ik had echt geluk want ze hadden nog maar één exemplaar. Kan je nagaan hoe populair die potloodjes nu al zijn? Maar gelukkig voor mij was het ook precies de kleur die ik wilde: 06 Woppin' Watermelon. Dit is een lichtroze kleur, heel erg mooi!


Ik vind het heel leuk dat Clinique heeft gekozen voor potloodjes, echt heel origineel! De sticks zijn vrij breed (ik had ze eigenlijk kleiner verwacht) en de punt is vrij stomp en groot. Voordeel: dit potloodje hoef je niet te slijpen en je kunt 'm aan de onderkant draaien als de balsem dreigt op te gaan. Want dat is wat de Chubby Sticks zijn: een balsem met een vleugje kleur. Heel naturel. Dus zelfs als je je niet heel erg opmaakt is dit voor jou ook een leuk product.

Ik ben ontzettend (blij) verrast door de textuur van het potloodje. Het is zo ontzettend zacht. Mijn lippen hebben deze dagen erg te lijden door de kou, maar met dit potloodje krijgen ze een luxe behandeling. Ik was echt blown-away door de zachtheid, het voelt heel romig aan op je lippen en het plakt niet zoals lipgloss. Er zit gelukkig wel een subtiel glansje in, waardoor je lippen stralen! Je kunt je lippen een beetje aanstippen voor een vleugje kleur of juist helemaal inkleuren voor een wat opvallender effect (zoals ik heb gedaan).

Nude lippen
Met Chubby Stick 06 Woppin' Watermelon

Ik was ook verbaasd hoeveel kleur deze Chubby Stick af gaf. Ik dacht (omdat het een balsem is) dat het weinig kleur zou afgeven en vooral verzorging zou bieden, maar het is eigenlijk gewoon een lipstick met verzorgende ingrediënten.

Ik ben inmiddels zwaar verliefd op mijn Chubby Stick en ik vrees dat ik mijn verslaving straks met de zes andere kleuren Chuncky Cherry, Graped-up, Mega Melon, Super Strawberry, Whole Lotta Honey moet gaan aanvullen. De sticks zijn 3 gram en kosten €16,95. Clinique Chubby Sticks zijn te koop bij parfumerieën en warenhuizen. 


Je begrijpt het: ik ga straks op Schiphol spieken of ze al meer kleuren hebben!

Wat vind jij van de schattige potloodjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...