zondag 30 januari 2011

Inspiratie: Haar en Make up Camilla Belle

Photocredit: Getty Images.



































Helaas is actrice Camilla Belle bij ons niet zo heel bekend,
maar ik ben zeer onder de indruk van haar verschijning.
Deze Amerikaanse, met Braziliaanse roots showde tijdens
de première van haar nieuwste film. En ik moet zeggen:
I love the look! Vooral het haar, maar ook de make-up vind ik 
echt fantastisch bij haar staan. Het gaf mij inspiratie, read more to
see if and how I pulled this look!

Ik ben echt blown away door deze look! Van wat ik kan zien gebruikt Ms. Belle een heel goede highlighter en een mooie gebronsde blush. De lippen hadden wat mij betreft wel één tintje donkerder gemogen.

Photocredit: Getty Images.
Ik raakte geïnspireerd door deze make up look(voor het haar had ik even geen tijd) en ik heb heb 'm geprobeerd na te maken. Toch heb ik er wel mijn eigen interpretatie aan toegevoegd: ik heb voor de lippen mijn nieuwe (gewonnen!) MAC creamsheen gebruikt.



Op het ooglid heb ik een grijze kleur gebruikt. Dank zij deze inspiratie heb ik de oogschaduwkleur grijs herondekt. Ik draag namelijk zelf zelden grijs (weet niet waarom) en ik heb ontdekt dat het me toch eigenlijk heel goed staat, mijn ogen komen nu echt beter uit. Camilla heeft zwart oogpotlood in haar waterlijn en om haar oog. Ik heb mijn lijntje iets dikker gemaakt, omdat ik dacht beter bij mijn oog vond passen.


Voor deze look heb ik gebruikt:

Eyes
Sephora Eye Primer
Sephora Eyeshadow Nr.14 Marie (grey)
Estée Lauder 10 Ivory Box
Lancôme Oogpotlood (black)
Maybelline Define A Lash Mascara (black

Lips
MAC Cremesheen (kleur onbekend)

Face

MAC Studio Fix Fluid NC37
L'Oréal Glam Bronze
Lancaster highlighter (stick)






















Wat vind jij van deze look?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...