dinsdag 30 november 2010

Leuke webshop: FrouFrou's


Ik ben eigenlijk niet zo’n vintage meisje, maar met het oog op de crisis is een rondje vintage shoppen absoluut geen straf. Bij toeval kwam ik terecht op de webshop FrouFrou's. En wat verkopen ze leuke dingen! Vooral de tassen en de sieraden zijn een lust voor het oog. I’m hooked!


Vintage lovers kunnen hun hart ophalen bij dit leuke online boetiekje. FrouFrou's verkoopt vintage kleding, schoenen, tassen, sieraden en andere sieraden. En het is ook nog eens fijn geprijsd. Ook leuk: er zijn veel foto’s van de artikelen, zo kun je dus goed zien wat je daadwerkelijk koopt. Zelf koop ik eigenlijk weinig vintage, maar ik vind het wel heel erg leuk dat je als je iets koopt wat vintage is, het echt uniek is. En ik was blij verrast om te zien hoeveel leuke dingen erbij zaten! Mooie sixties inspired tassen en kettingen en stoere retro laarsjes. Elke zondag(avond) plaatst FrouFrou's nieuwe items, wat het zeker de moeite waard maakt om regelmatig even terug te komen. Maar: als je iets wil bestellen, moet je er wel snel bij zijn. Want anders heeft iemand anders je one of a kind vintage koopje voor je neus weggekaapt. Ik heb mijn oog al laten vallen op een paar jaren '30 inspired zwart witte jazz schoentjes.


Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie over vintage denken: Ja of Nee? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...