zaterdag 25 september 2010

Birthday gifts Part I


Vandaag ben ik 22 jaar geworden! En dat moet natuurlijk gevierd worden. Graag wil ik jullie alvast een kijkje gunnen wat ik zoal heb gekregen. Kijk mee! Psst!! Omdat ik jarig ben, trakteer ik, wil jij kans maken op een mooie prijs? Doe dan mee met de winactie!




Ik ben zoooo blij met alles. Ik ben echt verliefd op mijn suède laarzen, ze zijn echt perfect. Ik ben heel benieuwd naar het boek van Niccolo Ammaniti. Eerder had ik al zijn boek Ik haal je op, ik neem je mee gelezen. Van mijn lieve ouders kreeg ik een nieuwe bedel (het schoentje) voor aan mijn Ti Sento armband! Dear John is echt een geweldige film, ik kan niet wachten om 'm te bekijken. Met de make-up ben ik ook heel erg blij, Sephora heeft prachtige oogschaduw pallettes met veel pigment :-)

Stay tuned!

4 opmerkingen:

  1. suuperleuke kadootjes!
    en dear john is echt een GEWELDIGE film!
    ik heb m al gezien ;D

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er zo blij mee :-) Ga vanavond de film laat de film kijken Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thnx! If you love the blog, become follower at bloglovin' or google account -->

    Thank you. Xx

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...