zaterdag 17 juli 2010

Jumpsuit van Rinascimento


Al een tijdje ben ik op zoek naar de perfecte jumpsuit. De trend van dit moment en ook nog eens ontzettend makkelijk draagbaar. Jasje eroverheen (leren jasje/colbertje) pumps or sandaaltjes eronder, statement riem of ketting en klaar ben je!
Maar je hebt jumpsuits en jumpsuits. Omdat ik nogal klein van stuk ben, is zo'n ding voor mij al gauw een vormloos geval waardoor het niet zo flatteert. Maar ik heb 'm dan toch gevonden!
In Noordwijk zag ik deze jumpsuit in de etalage en ik dacht, die is van mij! Naast dat het een hele mooie jumpsuit is, die ik zowel lang als kort kan dragen, is hij ook nog eens ontzettend draagbaar. De jumpsuit is zwart en ademt doordat het gemaakt is van katoen en viscose.
Maar nog leuker, ik ontdekte dat het eentje is van een Italiaans merk! Meet La Rinascimento!
Dit Italiaanse merk maakt super leuke betaalbare kleding volgens de laatste trends. Is weer eens wat anders dan de Zara of H&M! Op hun website staan opvallend veel verkooppunten voor Nederland (Olanda). Mocht je dus echt iets aparts willen hebben voor niet al te veel geld, kijk dan even hier voor een verkooppunt bij jou in de buurt!

PS. Wat vind je van mijn jumpsuit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...