woensdag 15 juni 2011

Hip: Fashionary














Hoe gaaf is dit? Ik kende dit nog niet, maar 'n fashionary is een hip schetsboek voor jonge designers. Het boekje bevat heel veel informatie over fashion en handige sjablonen om je te helpen je creaties en ideeën op papier te krijgen. Deze vier neonkleurige boekjes zijn limited edition.
De notebooks zijn te bestellen via fashionary.org en kosten slechts $24,90, wat omgerekend maar €17,30 is. Best betaalbaar, zeker als je bedenkt dat de shop geen verzendkosten berekend! Ik zit te twijfelen tussen de roze en de groene.


Welke vinden jullie leuk? 

2 opmerkingen:

  1. Ik wil de blauwe! Ben echt mega fan van zulke boekjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig dat er nu ook gekleurde limited editions zijn! Ik kreeg deze http://little-dnll.blogspot.com/2010/12/musthave-fashionary-tekenboek.html toen ik terugkwam uit Spanje :) NL webshop: REstored.nl (ook een mannen variant) Lfs Daan

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...