vrijdag 25 juni 2010

My prize!






Imagine my surprise when I entered my house yesterday after work. Recently I entered a contest on ILF and I won this amazing travel trolley by Bagsac.
I'm really glad cause it's actually something I can really use a lot. Hopefully I will go to Italy, maybe Paris with some friends and this thing is really good thing to own.
Btw, isn't stylish? Now I'm able to travel in style, I really like the color and the crocodile print.
This trolley also has a lot of handy features like huge pocket space with extra room for clothes. Bagsac is a bag brand who recently expended their line to travel bags.
Love it! Thank you, ILF!

Dress by
Vila
Pumps by
DKNY
Trolley by
Bagsac


Wat was ik aangenaam verrast gisteren toen ik thuiskwam van 't werk. Een levensgroot pakketje stond me op te wachten. Ik had 'm gewonnen! Paar dagen geleden deed ik mee aan een winactie van ILF, en tot mijn plezier won ik nog ook! Voor wie I love fashionnews nog niet kent; hier vind je de laatste mode nieuwtjes, trends en dus ook prijsvragen. Zeker de moeite waard!
Deze trolley is van het tassenmerk Bagsac wat onder andere wordt verkocht op Tas.nl
.


Op tas.nl vind je een uitgebreide collectie tassen waaronder
Bagsac.
Bagsac heeft sinds een tijdje zijn collectie ook uitgebreid naar reistassen en trolleys.

Ik vind de kleur helemaal geweldig en de krokodillen print geeft het geheel een chique uitstraling! Altijd fijn om iets te winnen, maar helemaal als het iets is wat echt handig is en je vaak kunt gebruiken. Deze gaat dus zeker van pas komen als ik in augustus naar Italiƫ ga en misschien ook nog naar Parijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...